Apa yerk, final exam 7hb... p aq rasa penat sgt. nak ulangkaji pun rasa x larat... Aku rasa macam ada yang tak kena. Selama aku menjalankan tugas, aku rasa aku dah lakukan sebaik boleh dan terutama dan terpenting IKHLAS... Tapi ada seseorang yang membuatkan aku rasa rimas dan tak senang hati pabila menjalankan tugas.
           Bila aku  dah mula ikhlas dengan pekerjaanku, mengapa ada orang tak puas hati?????? Dia ingat posisinya d jabatan ku membezakan taraf kami? Sorry ya.... Tahap kualiti kerja kita ditengok dari hasil kerja yang kita buat. bukannya kedudukan seseorang yang membezakan semuanya. Setakat mendapat title "Pekerja Cemerlang" yang sebenarnya tak ikhlas diberikan oleh BOS jangan lah berlagak!!!!
           Pergh...... NAnti aku sambung ey.... Ada kerja plak mau di buat ni huhuhu.....

0 comments:

Catat Ulasan